Share This Article
Gadżety reklamowe to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów, partnerów biznesowych, zwiększenie lojalności pracowników oraz poprawę wizerunku firmy. Jednocześnie są skutecznym narzędziem marketingowym: dyskretna reklama działa znacznie lepiej niż banery w Internecie czy filmy w telewizji. Z psychologicznego punktu widzenia, otrzymawszy taki prezent reklamowy, człowiek czuje się zobowiązany do kupienia czegoś w zamian.
Upominki promocyjne nie muszą być przedmiotami gospodarstwa domowego, mają sprawić przyjemność i wywołać uśmiech. W takim przypadku nadruk ma pasować do nastroju, wykorzystywać bogatą kolorystykę i kreatywne czcionki. Projekt powinien uwzględniać rodzaj sprzedawanych produktów lub usług, potrzeby i zainteresowania grupy docelowej.
Rodzaje gadżetów reklamowych z logo
- Zespołowe (dla pracowników) — markowe kubki, artykuły papiernicze, notatniki, pendrive’y, puzzle itp.
- Premium — dla partnerów biznesowych, dużych klientów. Odpowiednie są zestawy na biurko, walizki, organizery, portfele.
- Produkty promocyjne na eventy- niedrogie naczynia, artykuły papiernicze, akcesoria do dystrybucji na imprezach.
W pogoni za oryginalnością łatwo zapomnieć o przeznaczeniu gadżetów reklamowych a powinny one budzić pozytywne skojarzenia z Twoją marką. Ale wszystko zależy to od kontekstu i przekazu, jaki w nie włożysz. Istnieje szereg uniwersalnych pomysłów, które zawsze będą mile widziane: słodycze, herbata i kawa, artykuły papiernicze, wypoczynkowe.
Gadżety reklamowe dla wypoczynku
W procesie normalnego życia człowiek jest zajęty wieloma codziennymi czynnościami: zawodowymi, pracami domowymi, komunikacją, snem, odpoczynkiem i rekreacją. Wypoczynek to rodzaj aktywności, która daje człowiekowi poczucie przyjemności, dobrego humoru i radości. Wypoczynek jest konieczny, aby ludzie mogli się zrelaksować, rozładowywać stres, odczuwać fizyczną i psychiczną satysfakcję, dzielić się zainteresowaniami z przyjaciółmi i bliskimi, nawiązywać kontakty społeczne i uzyskiwać możliwość wyrażania siebie lub twórczej aktywności. Odpowiednimi gadżetami reklamowymi będą: gry i piłki plażowe, puzzle drewniane, tekturowe, magnetyczne.
Puzzle reklamowe z nadrukiem logo
Kolorowe i łatwe w użyciu puzzle reklamowe (takie, jak np. w ofercie sklepu Reklamowe24 na https://gadzety-reklamowe.com/section2/566-Puzzle_reklamowe-1.html) to nie tylko jedna z form wypoczynku, ale także najlepszy trening dla umysłu! Układanie obrazków za pomocą puzzli wspomaga koncentrację, rozwija uwagę, pamięć i zdolności motoryczne rąk. Dziś rzadko można zaskoczyć nowymi trendami, ale reklama z wykorzystaniem puzzli reklamowych z nadrukiem logo pokazuje sukces tego kierunku. To oryginalne rozwiązanie na prezentacje, wystawy, promocje, prezenty, nagrody i wiele innych. Puzzle firmowe to unikalny nośnik reklamy, całą powierzchnię układanki i pudełka można wykorzystać na Twoją reklamę.
Jak puzzle reklamowe wykorzystywane są w promocji produktów lub usług?
- Puzzle rozdawane są na spotkaniach z potencjalnymi klientami – kiedy warto skorzystać z niedrogiego upominku reklamowego.
- Puzzle promocyjne służą do celów event-marketingowych: dystrybucji na eventach, prezentacjach i konferencjach prasowych.
- Puzzle reklamowe są wykorzystywane są jako oryginalny załącznik.
- Puzzle z Twoim logo – jako pamiątka przy dystrybucji na wystawach jako prezent dla odwiedzających i klientów.
- Puzzle reklamowe są wykorzystywane jako prezent, jako zabawka promocyjna od firmy do głównego produktu lub usługi.
- Puzzle reklamowe z nadrukiem logo trafiają do partnerów, najlepszych klientów i ich pracowników.
Wśród zalet puzzli promocyjnych:
- Niski koszt, oryginalność i zwartość.
- Niezapomniana, piękna i oryginalna pamiątka firmowa.
- Wykorzystanie obrazu reklamowego jako pozytywnego tła gry.
Puzzle reklamowe to nowy pomysł na promocję Twojej marki za pomocą znanego narzędzia. Sprawią, że Twój przekaz reklamowy stanie się przyjemnością. Twoja łamigłówka najpierw wzbudza zainteresowanie, a następnie przyciąga uwagę i nie odpuszcza, dopóki nie zostanie rozwiązana do końca!